14 december

Oj vad dålig jag är på att uppdatera.
I torsdags körde jag till ekeby och min favorit, Emma, stolt blev jag också eftersom jag hittade helt själv. Emma blev lika förvånad när jag helt plötsligt var där utan att hon behövt guida mej. Vi fikade med gott nytt bröd och hon var så snäll att hon tog sig an mitt hår, lite ljusa slingor är ju inte fel. Vi konstaterade att vi träffats mycket på sistone eftersom vi inte hade så mycket att prata om, haha. Jag tycker iallafall det är så mysigt när vi träffas, alltid lika kul ! Efter min lilla tur till ekeby körde jag hem till mamma och Amanda, hon var lite krasslig så vi kollade på mysteriet på Greveholm, det är den lätt bästa julkalendern.
I helgen har jag och mitt hjärtegull varit på Ästad Gård, supermysigt hade vi ! Bastade, drack vin, mös, åt jätte stort och gott julbord, dansade log-dans ;), och hade det bara väldigt bra.



 vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0