1 december

Så var de 1 december ! Kan tiden gå mycket snabbare?
Igår var André ledig, vi åt mysig frukost tillsammans, sen körde vi till väla. Jag fick en lite för tidig julklapp :) en tunnika och en kofta från MQ. Fint ska de va. Vi käkade också, Wok och grafitti. Vi gick bara och mös. Efter en sväng på ikea där vi köpte fika, ikea har allt ! Så körde vi hem till mina föräldrar som förövrigt har bröllopsdag idag, 20 år (!!) Äppelkaka med vanlijsås och lingonmoussetårta. Även det mys mys. När vi väl kom hem började jag laga middag, fläskfilé gryta med mango chutney och stompad potatis. MUMS. Sen blev det soffan för vår del, väldigt mätta. Såg på transporter 2.
Nu sitter jag här och känner mej väldigtöverflödig för André städar. Han är inte kul när han städar. Men när han fixat klart ska vi baka ut lussekattsdegen. Är det någon mer än jag som inte känner att det är december? Om 24 dagar är de julafton. hmm. Julstäminingen kommer nog.
Ikväll ska vi på stadium rea. Sen vet jag inte. Jag skulle vilja göra något med mina föräldrar, eftersom dom har bröllopsdag. Jag har de finaste och bästa föräldrarna !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0