8 augusti

Upp tidigt imorse, 6 ringde klockan. Zombie varning på mej. Babe och jag gick upp och duschade och vaknade till liv, sen körde vi till stan. Hämtade upp Åsa, sen vidare och parkerade på olympia och gick ner till jobb, babe gick för att träffa sina föräldrar. Dagen gick relativt snabbt. Värsta pådraget utanför jobb idag, polis och grejer, undra vad som hänt. Efter jobb mötte jag babe, vi gick upp mot bilen och körde till stranden, min famlij och Jeanettes var redan på plats, vi badade och hade det mysigt trots nyckelpigsinvationen. Örk ! 
Nu har vi precis kommit hem, duschat och så, jag ska göra vid mig nu. Babe har en liten överraskning, eftersom vi hade 1år igår. Får väl se vad som händer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas ni får en mysig kväll:) Vi ses väl på stranden imorgon? PoK Mamma<3

2009-08-08 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0