7 augusti

1år sen jag och André träffades idag ♥ tiden går verkligen jätte snabbt. Jag älskar dej så otroligt mycket !

Igår klippte jag först Åsa, vi tog trimmern ;) kort blev det, och super fräckt. Sen började Åsa evighetsjobbet och plågan för mej nämligen att ta ur mina extensions, och jag som är lite pipig (A), men efter mycket möda var allt av, och högen med hår på golvet var enorm! och mitt egna hår hade blivit jätte långt, så vad tror ni att jag gjorde då? jo jag klippte av de. haha. Så nu mina vänner har jag page, så himla skönt ! hihi, nog för att jag älskade mitt långa svall, men nu kändes det som jag behövde lite förändring. När jag kom hem från jobb ställde jag mej över badkarskanten och kletade i en brun toning, inte det lättaste att göra det på sig själv, mycket lättare att göra det på alla kunderna. Men färgen blev jämn och kanon tjusig. Vilken förändring ;)
vid tio gick jag och la mej, men jag kunde verkligen inte sova, sånt är så jobbigt, lite efter tolv kom älskling hem, inte kunde jag sova då heller, han satte på en film, sen tittade jag nog på kliocka sista gången någon gång efter ett, så gissa om jag var trött imorse . Men fort gick det att göra vid håret ;) härligt ! Idag har det gått bra, Åsa och jag hela dagen, och vi har ju väldigt skoj tycker jag :) Nu är jag hos farmor och vi har grillat, men jag åt typ inget, mår illa :(
Imorgon ska jag hämta Åsa åtta, sen kör vi mot jobb :)
Om det går som jag vill imorgon är det strålande sol och varm för isf kör jag direkt ner till stranden och lägger mej efter jobb, får passa på nu när det äntligen är lite fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0