4 augusti

Det var varit fullt ös, så nu är jag typ medvetslös ;) det rimmade ju tom, så torr humor jag har nu när jag är trött. Jag hade fullt idag, typ bara någon lucka i morse, och jag hade bara såndana gulliga kunder som jag önskar jag kan få ha varje dag ! älskar älskar älskar mitt jobb!!! Igår hade vi möte, väldigt mysigt hade vi och glömde bort att ha möte nästan (A) satt inne på bishops och käkade räkmacka, fick mycket beröm också av chefen (Annika) Jag är så glad för mitt jobb, och mina arbetskolegor, vi är inte så många men åhh så kul det är att komma till jobb ! Efter mötet gick jag bort till älskling som satt och väntade på mej på O´learys, han käkadehamburgare och jag beställde en glass, och det var ingen liten glass jag fick vill jag lova, men åh vad god den var. Vi var hemma vid 10,bums i säng och somnade direkt.
Imorse när jag vaknade kände jag mej som en gammal tant på typ 87bast, jag hade ont i fötterna när jag gick från sängen till duschen och ryggen värkte och höften knakade. hahahaha! Nu kan jag ju skratta åt mej själv men imorse var det fan i mej inte så kul.
I morgon är jag ledig, då ska jag städa lite och bara lata mej, på kvällen kommer Emma och hälsar på mej, så skoj! Snart två månader sen vi träffades, inte riktigt klokt att tiden bara springer iväg. Men jobbar man som en dåre så har jag faktiskt svårt att få dygnet att räcka till, ibland hade jag behövt 48 timmar på ett dygn.
Funderar på om jag ska gå och lägga mej eller vänta på babe, han kommer inte hem förän typ tolv. Men jag vill ju gärna träffa honom idag, lite iaf innan vi ska sova. Han jobbar hela dagen imorgon också.
Hmmm, får se vad jag gör :) Ha en fortsatt trevlig kväll alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0