29 augusti

Jag har hittat på mycket de senaste dagarna :) Var ledig i torsdags ju, min älskade också, vi körde in till stan och gick där och strosade. Jag köpte en yoga-matta så nu ska det yogas ;) Jag och André käkade lunch på Harry´s, det var gott. Vi hade en väldigt mysig eftermiddag och njöt av solen och varandra. Jag fick en liten present av André också, jätte fin BH och matchande undisar, beiga med svart spets. Innan vi körde från stan bokade vi tid på Njuta, så på tosdag ska vi dit på "parbehandling", ska bli riktigt mysigt ! Vi körde inom hjälmshult och fikade, Jeanette och Lukas kom också en sväng. Egentligen skulle jag och André gjort hamburgare men vi orkade inte så det blev "köbemad" (köpt mat) Sen kollade vi på den nya X-men filmen, som var ruskigt bra ! Som vanligt gick min lediga dag aldelens för snabbt.
Igår jobbade jag hela dagen, på kvällen gjorde jag och babe äntligen våra hemmagjorda hamburgare, som blev super goda. Somnade på soffan och var som vanligt väldigt arg när André väckte mej (A) hahaha ovanligt? Nej, alltid när jag somnat på soffan och någon väcker mej så blir jag jätte sur och arg. Så väck mej inte ;)
Idag var det också jobb, trodde det var en skänt när klockan ringde ;) Men jag tog mej upp, körde till jobb, hade fullt upp, och då menar jag fullt. Satt inte ner en sekund, men det är riktigt skoj när det är så mycket att göra. Sen körde jag till hjälmshult, träffade mormor där, vi matade gätterna och Laban. Julius var ledsen för han inte fick komma in, men min famlij är och gottar sig i Göteborg. Sen körde jag och mormor på väla, vår lördags tardition. Jag bytade äntligen tomas sabo halsbandet jag fick i studentpresent av farmor, det blev ett armband av modellen grövre, så snyggt att ha flera armband, så nu har jag både ett smalt och ett tjockt, jag köpte också den berlock jag så länge velat ha, nämligen en liten ängel som håller ett rött hjärta. Jag köpte också lite grejor till håret, saltvattenspray från vision, finns ingen som är så bra ! Jag har ju väldigt typiskt skandinaviskt hår, som gärna bara flyger runt, så med lite saltvattenspray blir det kanon, jag köpte även schampo och balsam. Sen fikade vi, jag åt köttfärspaj. Sen en liten sväng inom Gina, ett lila linne och en svart fladdrig kofta. Mormor följde med mej hem en sväng, alltid lika kul! Och jag har köpt något jag inte köpt på MÅNGA år, nämligen en CD-skiva, hahaha.
Nu ska jag njuta av kvällen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0