26 augusti

Hej bloggen !
Dålig på att uppdatera tycker jag. Igår efter jobb handlade jag, kul va? näe men igår fick jag ju lön, så då var det extra kul att handla mat och sånt för då kan jag unna mej själv extra god mat, haha.
Idag efter jobb tog jag bussen hem, tog bilen och körde direkt till hjälmshult. Jag hämtade upp pappa och Amanda och vi körde till ödåkra och käkade pizza, väldigt mysigt var det ! Sen när vi kom hem fick jag och Amanda ett litet ryck, vi bestämde oss för att klippa henne, så jag har precis klippt av henne håret, så nu har hon också page, dessutom klippte jag lugg på henne, hon blev super duper fin ! Världens sötaste syster har jag, och hon börjar bli stor, hon är 11 år, har precis börjat 5an och tycker själv hon är såå vuxen. Hon har precis börjat köra cross och är jätte duktig, hon har även demonsterat för mej idag, men hon vågade inte låta mej prova. Haha.
Imorgon är jag ledig, då kommer mamma på förmiddagen och fikar, sen ska jag försöka hinna träna, köra till väla för att köpa en yoga-matta och kanske köra till kullaberg med små vovvarna och gå, får  se hur vädret blir :)
Nu ska jag köra hem och lägga mej :)
Sov Gott ! P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0