21 augusti

ÄNTLIGEN HELG !!!
första lördagen jag är ledig sen jag tig studenten ;) ska bli kanon skönt att vara ledig två dagar i rad. Det gick snabbt på jobb idag. Lollo och Fabian var där, gulligare unge än han finns inte ! Lollo passade på att gå några ärende så medan Annika fixade med sin kund fick jag ha honom, vi gick runt lite och så, han tycker inte det är roligt att vara stilla. Efter en stund bara somnade han. gullunge! Hade gärna kidnappat han ;) haha. efter jobb tog jag tåget till ödåkra där mamma hämtade mej. Jag är hos dom nu och jag har fått god middag, scnitzel och potatis och sås. jag är bortskämd ! Nu ska jag nog snart åka hem, är ganska trött.
PUss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0