2 augusti

Så börjar denna dagen närma sig sitt slut :( och imorgon är det jobb igen. 9-18 och sen efter är det möte, alltid lika nervös :S hmm.Efter mötet ska jag träffa upp älskling på o´learys och kika fotboll. Vilken fotbollsnörd jag har blivit (A) hahaha. Vi var ju på olympia i torsdags och kollade då också. Idag sov vi till 12, det behövde vi båda :) Sen körde vi och käkade på MAX, för att sedan gå en liten sväng på väla och Ikea. Jag köpte ett par gröna bralls och en svart genomskinlig lång topp :) Jag har även spanat in vad jag tänker köpa sen när jag blir lite rikare (A) jag hottade nämligen en skit snygg skinn jacka på MQ som jag har bestämt ska bli min, haha även ett par vita converse vill jag ha. Vadå att jag älskar att shoppa? hmm. Vi träffade även älsklings famlij på väla, dem bjussade på fika, sen körde vi en sväng inom mamma och pappa, även där blev det lite fika. Träffade Jeanette & c/o och dom är ju också roliga ;) hahaha.

Jag älskar min André massor ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0