18 augusti

usch tiden räcker inte till, jag skulle verkligen behöva fler timmar på dygnet. Kom hem från jobb för en stund sen. Mamma och Amanda kommer en sväng snart, länge sen dom var här ! För övrigt skulle jag behöva städa undan lite här hemma, jag har grejor överallt, framförallt kläder, så jag skulle behöva rensa ur där också. Jag har sååå mycket kläder och jag använder typ 1/4 av allt om ens det. Ändå är det så ofta jag handlar ännu mer, så egentligen skulle jag behöva en garderob till (A) haha.
Igår när jag kom hem hade älskling gjort en sååå gullig sak. Han messade mej på eftermiddagen att bjuda hem mormor på kvällen, så det gjorde jag. När jag sen kom hem hade han dukat väldigt fint, på bordet låg där en lapp med "menyn" inför kvällen och sen en lapp till med hur jag skulle göra, så han hade förberett allt så jag bara skulle värma det. Menyn bestod av:
- sallad med grillad avokado och fårost
- Fyllda grillade färsbiffar med bacon och fetaost, trattkantarellsås och potatismos
- hjärteplättar med glass och sirap

Fattaar ni hur mätta vi var? och hur gott det var? Den såsen kan jag äta med sked, hahaha. Så himla bäst min pojkvän är ! Finns ingen bättre det kan jag lova. Och han är min, min !

Nu tror jag att jag ska sätta lite fart :) Ha en fortsatt mysig kväll alla ! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0