16 augusti

Så var det söndag, jag har 5 långa arbetsdagar framför mej, sen för första gången sen studenten är jag ledig på lördag, vilken lyx !
Igår efter jobb hämtade mormor mej, vi åkte till väla och fikade, mysigt! Sen var mormor hos mej en stund och hjälpte mej att städa och vika tvätt och lakan. Världens snällaste och bästa mormor är hon ! Imorse vaknade jag och babe först tidigt men vi somnade om, sen upp och duscha och iväg för att se HIF-Göteborg, med tankte på att de låg under med 2 mål och sen kvitterade så tycker jag dem var jätte bra :) Vi käkade lite och hade mysigt.
Nu ska jag snart köra hem till mamma och dem en sväng, dom har varit och campat i helgen och jag har saknat dem !
Hejsvejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0