-

Så var det kväll igen, var på stranden hela eftermiddagen med mamma och mormor, väldigt mysigt. Lite röd om kinderna blev jag, haha. Ikväll kom Emma till mej, så länge sen. Vi åkte och handlade lite gott, gjorde flygande jacob och marängs swiss till efterrätt, vi blev väldigt mätta. Och nu har vi äntligen pratat ikapp oss, var ju nästan 2 månader sen vi träffades sist, alldelens för länge sedan tycker jag ! Så vi har bara myst hela kvällen, hon körde för en stund sen och då har jag städat undan lite här, dammsuga gör jag imorgon. Imorgon är det jobb igen, bara jag och Åsa för Annika är på kurs till på lördag. Men det blir skoj!
Nu ska jag ha lite nagel-vård, sen kallar sängen.

puss&kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0