-

Nu har jag precis tagit en stor skål med glass :) MUMS ! Full rulle idag, dagen har gått sjukt snabbt och jag har fått väldigt mycket gjort. Mormor hämtade mej vid halv 2, då körde vi ut på IKEA, där jag köpte en skohylla, en duschhylla, ett litet stekjärn, 2 nya påslakan och en pläd/överkast. Sen gick jag och mormor in på väla och fikade, och såklart var jag tvungen att gå in på Gina, där jag köpte en lååång jeansklänning, som satt som en smäck ;) endast lite för lång och axelbanden sydde jag om hos mormor sen, så den blev perfekt !
Mormor följde med mej hem och hjälpte mej med att fixa iordning allt, och allt blev mega fint ! Tänk vad lite förändring kan bli fint. Sen när mormor kört hem började jag helvetesjobbet, nämligen att rensa och ändra om i garderoberna ! SHIIIT! Blev typ precis klar och en stor svart sopsäck senare är garderoberna tip topp. Nu ska jag sätta på TVn och hoppas där är ngt sevärt, snart kommer babe hem och jag hoppas han tycker här är fint :D

Härligt att det gick bra igår *anonym* ;) håller tummarna för du vet vad ! du är så bra min vän !! ♥


puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0